söndag 11 december 2011




Hej på er!
jag förstår om ni undrar vart jag hållit hus,men det är
så att sjukdomarna tog överhanden o jag orkade till slut
nästan ingenting. hjälpen kom till slut. i augusti fick jag
min cpap och jag fick också en rullstol.
ÄNTLIGEN!!
Nu sover jag bra, eller iallafall MYCKET
bättre en förut. och tack vare rullstolen kan jag komma ut.
man skulle kunna tycka att det låter hemskt med rullstol,men
för mig blev det en befrielse. Nu kan jag följa med o handla tex.
villket var omöjligt innan. jag klarade inte att gå runt inne i
affären pga smärtorna i knäna.
knäna har jag dock inte fått hjälp med. tidigast om
5 - 6 månader får jag komma till ortopeden.
nu är det ju så att jag blev utförsäkrad 1 dec. så i statistiken är jag
frisk.. hmm.  jag jobbar halvtid i alla fall
jag hoppas verkligen att jag klarar det. i allafall minst 3 månader.
innan dess får jag inte vara sjuk.
hoppas att ni alla har det bra.

KRAMIZZ!

5 kommentarer:

Tina sa...

Gott att det finns hjälpmedel som kan hjälpa till i vardagen du.Tycker helt klart man ska använda hjälpmedel så livet kan bli lite roligare. Förstår du varit väldigt låst hemma utan rullstolen.
Den där FK som gör illa sjuka människor i dag den är fruktansvärd tycker jag. Man får nästan vara frisk för att orka vara sjuk. Gott att du klarar en halvtid i alla fall än så länge. Gott så länge man kan hålla sej kvar i yrkeslivet. Det är ingen höjdare att gå hemma dag ut och dag in. Ha det nu så bra du kan min vän. Ta det lugnt i julbestyren.
Kramar OM gör Tina

Nettan sa...

Hej! Skönt att du fått hjälpmedel så att du kan komma ut i alla fall. Du får ha det så gott du kan å kram från Nettan

Ann sa...

Hejsan!
Det låter bra att du har fått hjälpmedel så att du kommer ut mera. Även jag har en CPAP, det har förbättrat min sömn.
Önskar dig en fin Lucia dag.
Kram

Anonym sa...

Så glad för din skull. Ja inte med att sjukdomarna tog över men att du fått hjälpmedel som underlättar för dig. Jättekram till dig.

ღ ℬabbi sa...

Vad har du för fel på knäna? Bra att du får hjälpmedel...det är viktigt för välbefinnandet att man kan vara lite aktiv. Ha det gott...kul att se dig här igen :) Kram