tisdag 22 februari 2011




Hej på er!
nu har jag då varit på min efterlängtade
sömnregeistrering. Det var en upplelvelse skulle man
kunna säga. ..sladar överallt från huvudet till fotknölarna.
jag fick en "jätte söt" mössa på huudet som höll fast alla
sladdar så dom inte skulle lossna.så när jag skulle på toa
på natten fick jag ha hela utrustningen hängane runt halsen
såg förmodligen ut som nån robot eller nått hehe
det var hur  som helst ingen vacker syn.
allting gick bra ( tror jag ) jag hade en riktig skitnatt
 en av mina sämsta o det är ju bra ,,, bara den inte var
för dålig så det blev för lite sömn o mäta på.
svaret på det kan ta upp till två månader så det är bara att vänta
men jag lovar o berätta hur det gick.
kram på er tills vi hörs igen.

4 kommentarer:

ღ ℬabbi sa...

Håller tummarna att dom fick så mycket registrerat som dom behövde...och att du kan få den hjälp du behöver. Själv går jag i valet och kvalet om jag ska ringa doktorn och kolla resultatet på min mätning av bentäthetsmassan. Han ska ha fått svaret i förra veckan...men jag tror jag skiter i det...han får höra av sig om det är nåt hehehe....kramen.

Anonym sa...

Här är en till som håller tummarna för att sömnen räckte till.
Önskar dig en skön helg!

Maya sa...

Håller tummarna att dom kan avläsa det dom behöver... verkar inte va någon hit det där!
Kram på dig!

Ann sa...

Hej!
Blev så glad att du hittat till mig. Du vet sedan de lade ner MSn-spacet, har många skingrats. Du skriver om sömnregistrering, är det pga av snarkning eller forts utredn av din fibromyalgi? Själv skall jag få låna hem en mask över natten som skall mäta om jag har andnings- uppehåll, ja tyvärr snarkar jag en del. Inte lätt att vara kvinna.. ;-).
Önskar dig en fin helg. Kram