lördag 21 januari 2012

datorstrul o lördagsgnäll




Hej på er, i dag ska ja bara gnälla en stund ..
jag är så himla trött på att datorn inte fungerar som den ska.och
jag kan inte komma på vad felet är så nu är det dax!! jag måste formatera om datorn
vare sig jag vill eller inte, likadant är det med bloggen. tex komentarerna jag får
på ett innlägg är pytteliten text.går knapt att se vad det står, dessutom ljusgrå bakrund
och vit text på det, jag har försökt ändra med hjälp av tips från Babbi o Fixabloggen. men INTE.
det är lika liten o vit text i alla fall.så om ni undrar varför jag kanske försvinner ett tag så är det
för att jag ska försöka fixa allt o med min vanliga tur så ska det säkert jäklas o ta flera dagar
innan jag är klar. men jag kommer tebax.
ha det gott så länge KRAMIZZ!



4 kommentarer:

Disa E sa...

JObbigt när det strular så där..Min har *peppar peppar* funkat bra länge nu utan större missöden. Hoppas det fixar till sig.
Kram

Flame sa...

Tack det hoppas jag med. nu har jag precis kopierat allt till en extern hård disk så nu får vi se..... oooo:S

CW sa...

Jag provar att skriva:))) det ser vitt ut minsann. Du kanske måste byta sida dvs göra en ny blogg. Jag har haft problem förr och då kom jag inte in på min blogg än hur jag försökte så jag gjorde en ny.
Hoppas det ordnar sig med datorn KRAM KRAM

Flame sa...

ja jag funderar på att göra en ny eller kanske en till. jag ska fundera på saken. tack för tipset. kram