tisdag 31 januari 2012

Tung början på veckan




Den här veckan har börjat tungt....
Fick veta att en före detta granne o mångårig samarbetspartner
inom idrotten är svårt sjuk. hans närmaste sitter
o vakar på sjukhuset och det verkar som att han inte har
långt kvar. det känns hemskt ,en ung människa mitt i livet
man undrar ju vad meningen med det är.... för det sägs
ju att allt har en mening, men det tvivlar jag på. 
sedan har jag en vän som har det tungt o jobbigt på flera
sätt. jag försöker stötta o ge råd men man känner sig så
maktlös i bland..... det finns i bland inga bra råd att ge
nu kan jag bara hoppas att det ordnar sig till det bästa.
önskar er alla en bra vecka! 
KRAMIZZ

5 kommentarer:

CW sa...

Så tragiskt… jag förstår din känsla. Ibland finns det inga ord heller som kan skänka tröst.
Kramar om dig!

Flame sa...

Tack cw, en kram räcker långt.
kram till dig med,

ღ ℬabbi sa...

Ibland kan man bara finnas där..det kan räcka långt. Kram

Tina sa...

Visst känner man sej maktlös ibland du. Livet är inte så rättvist alltid. Kramar OM gör jag i alla fall. Hoppas du kan känna den

Flame sa...

Tack Babbi o Tina er omtanke värmer.
kram tillbaka till er båda.