lördag 28 januari 2012

Nu är jag tillbaka!



Så där ja!
Nu har jag formaterat om datorn och instalerat program
som tex PSP  o animationshop. som är dom program jag
andvänder när jag gör all grafik. till det kommer ju allt som 
ska instaleras i dom programen.....tuber gradients masker
och plugins. det mesta gick bra men när jag kom till plugins
så trasslade det till sig. Jag kom inte i håg hur man gjorde riktigt
så det tog flera timmar innan dom föll på plats i rätt mapp.
egntligen borde man ju ta o skriva ner hur man ska göra
för nu liger dom rätt....... men det var ju bara tur! jag provade på olika sätt
o plötsligt funkar det så jag vet inte riktigt vilken av instalationerna
som var den rätta :s som belöning för slitet med o få datorn i form igen
lyckades "NÅGON" slå igen locket med en penna i mellan. grr...
resultat : skärmen sprack och fick en krossskada. så nu måste jag köpa en ny 
dator o göra om allt igen ..SUCK!!
denna någon är inte jag tack o lov
Ha en trevlig helg alla o Kramizz.

3 kommentarer:

ღ ℬabbi sa...

Huvudsaken det blev rätt till slut :)

Tina sa...

Allt du skriver du har gjort är grekiska för mej ( Jag förstår inget alltså ) :-)
Men du fixade allt ser jag men så klart synd du måste köpa ny data :-( Hoppas du till slut ska på ordning på allt. Du är ju väldigt duktig med din grafik.
Ha en fortsatt go helg.
Kram på dej

Flame sa...

ja Babbi, det har du rätt i :)
Tina,jag förstår att det låter som grekiska... det var så för mig med innan jag lärde mig, tack för dina komplimanger det är alltid roligt att höra sånt. kram på er:)