tisdag 10 januari 2012

funderinar kring bloggen o dess innehåll




God morgon....ää eller föresten det är ju redan lunch , men jag är sjuk så jag har
inte behagat kliva upp förren nu, usch o fy säger jag bara... skulle helst villa andvända fulare ord
 men ska försöka låta bli, det är bara så frustrerande när man äntligen kommer igång o jobba
så blir man sjuk,!! jag vill inte vara hemma mer ,det ät så fruktansvärt tråkigt så det finns inte!
OKEJ.. slut på gnället nu.. jag ligger här o funderar på vad jag ska göra med bloggen,om jag ska döpa om den eller inte tex. eller vad jag ska skriva om. funderar på att skriva om mitt liv med all sjukdomar o symptom och hur man hanterar eller inte hanterar det. kanske jag har några medsystrar där ute?
Meeen sen undrar man ju.... vem vill läsa om sånt?
kanske skulle ta o skriva om mat o recept? mjaa jag vet inte, det finns ju måna som gör det redan.
jaa jag får se hur det blir.
nu ska jag försöka mig på att designa en bakrund till bloggen först vi får se hur det lyckas.
ha en bra dag alla!
Kramizz!

6 kommentarer:

Sister Moonshine sa...

Hej, och tack för besöket och fina ord! vilken fantastisk blogg du har! Jag ska titta runt lite mera på den, du har ju mycket att titta på. Må så gott du kan.

/Åsa

Disa E sa...

MEH!?!?!?! Du har ju skrivit hur mycket som helst och det har inte uppdaterat hos mig??? :o(
Trodde du hade lagt ner helt.
klart det finns massor av medsystrar som läser det du skriver om, Skönt att få rensa tankar och funderingar man har ju!
Och sen behöver det ju itne vara något tema...jag skriver ju om allt möjligt och omöjligt ;o))

klappar kisse från dig så klappar du din från mig :o)
Kramar om!!!

ღ ℬabbi sa...

Det finns nog andra i samma situation som du, som gärna läser...men du kan ju också alternera vad du skriver om...eller ha fler sidor på bloggen. Man kan ju lägga till en gadget så att man kan ha undersidor liksom...Du vet som jag har...

ღ ℬabbi sa...

Den med adress http://babbiones.blogspot.com/ ska du behålla...såg att du har Tinas gamla kvar oxå

ღ ℬabbi sa...

Om det är samma adress så är det en och samma blogg..radera den undre för säkerhets skull annars så kvittar det vilken du tar :)..vad gäller tinas så är det att du är FÖLJARE av hennes gamla ännu..kolla om du kan radera den från följa-listan

Tina sa...

Vad du bloggar om ?? Ta sånt som poppar upp bara . Det blir jättebra. Såg att Babbi säjer du följer min gamla blogg men du har ju kommenterat i den nya så jag hoppas det funkar då. MEN jag ser att min blogg är inte uppdaterad här. Satte in en ny för några timmar sen. Det få jag kolla upp.
Krya på dej nu vännen.
Kramar Om gör Tina