lördag 14 januari 2012




Så var det lördag igen jösses vad veckorna rinner i väg.
I torsdags mådde jag bättre så jag började jobba igen,
I går kväll ringde min läkare, jag tog ju en massa
prover när ja var där i måndags och nu kom då
dommen.. eller det blev ingen dom direkt , alla värden låg jättebra
men..... å då hinner man tänka en hel massa innan nästa ord kommer
.det var inte så farligt, tror jag i alla fall . han sa att jag hade
lågt kaliumvärde o undrade om jag kräkts o haft magsjuka.
men det har jag inte haft så nu får jag gå dit o ta ett nytt
prov i vckan, undrar vad detta ska leda till... usch jag hatar o vänta
ovisshet är det värsta som finns. jag vill veta NU! På måndag ska jag till
nurologen ocksså, vet inte riktigt vad som ska hända där ,dom har
talat om ryggmärgsprov. men vet inte om det blir den här gången,
såååå lite nervöst känns det allt.
idag åkte julen ut.. eller in kanske man ska säga. in på vinden
med alla julprylar. så nu är det över för den här gången.
både skönt o lite tråkigt, det är trots allt mysigt med alla
ljusstakar i fönstren. men det är snart jul igen :P
Ha det bäst alla!
Kramizz!

3 kommentarer:

Tina sa...

Du får se det så att det är bra läkaren har koll på dej. Men visst kan jag förstå din oro när du har mycket framför dej.Försök ta ett steg i taget vännen så ska du se det går bra.
Jo då julen är fin men det känns ändå gott att den tiden är över nu kan jag känna.
Du jag såg häromdagen att du hade en sida på Google+ och la till dej där. I dag när jag kollar så står det att din sida inte finns. Har du tagit bort den igen?
Ha en bra fortsatt helg nu.
Kramar Om gör Tina

ღ ℬabbi sa...

Oj vilken liten text på kommentarer...det blev så när dom lade till "svara" på bloggarna. Man kan ändra det själv i HTML, om du går till Fixas blogg så står det där hur man ska göra..det är jättelätt.

Det är aldrig kul att vänta på svar eller undersökningar, men det är bara att gilla läget vettu..så småningom har du allt bakom dig igen. Lycka till. Kram

Tina sa...

Du Google+ är nått liknande Facebook men mycket bättre. Inte så öppet utan man har full koll vad och till vem man skriver. Vi är rätt många som börjar samlas där nu. Tröttnade på FB då alla såg allt tyckte jag. Har sidan kvar för jag har ju fortfarande vänner där men är inte speciellt aktiv. Din profil på G+ fick jag upp häromdagen när jag sökte om du fanns på G+ å det gjorde du ju då. Men i går stog det att du inte fanns kvar med profilen men kortet var kvar. I dag är kortet borta också. Ta du och kom in till oss på G+ Babbi är också där :-) Nu har jag skickat en inbjudan till dej om du vill kolla :-) Du gör som du vill så klart :-) Har du några frågor om detta så hör av dej. Kramar OM gör Tina